cute

March 1, 2014

Rajin la sgt ( air buah)

Salam smua, hehe ntah la napa a few days ni aku rajin semacam? Tapi bagusla kn hehe. Aku rajin buat air buahan kat rumah. Aku ni memang susah sikit nk mkn buah sbb malas nk kunyah hahaha bole gitew so mood rajin da tiba apa lg ari2 aku buat jus, smoothie dan infused water.
Skarg ni blk kja atau lunch hour aku mesti pegi Cold Storage kat Alamanda tu. Best shopping sana smua ada, buah2 pun fresh. Apa lg beli la, smpi penuh 2x peti ais kt uma dgn buah.
Puas hati buat sendiri ni, tp sebenarnya aku berkenan dgn shake n take tu. Nak sgt beli tp fikir blk hurmmm membazir la pulak. Cuba la klu aku ni artis mesti ramai je kot nk sponser aku kan mcm artis2 tu. Ct Nurhaliza pun org sponser jg tp artis2 ni bkn nya nk promote sgt pun sekali skla je, baik dia bg kat aku sbb aku rajin buat jus dan olah resepi hahahah dgn muka x tau malu ni.  Hahaha ok la. Nti smbung lagi ya sbb aku nk mnggoreng Cheese Ball aku. Ha! Sapa nk resepi tu bole tgo kat enrty akan dtg . Ok jumpa lg sebelum aku tinggalkan pic2 mnuman yg ku buat utk tatapan kalian smua. Hehehe rajin2 jgn x rajin. Nanti aku share resepi dan kebaikan mnum mnuman buah ye . Bye bye

No comments:

Post a Comment